معرفی 5 سایت برای مشاهده رایگان و آنلاین جام جهانی 2014.
چت روم
درباره ما


سبحان بدیعی
با سلام.به وبسایت خودتون خوش اومدین.بنده سبحان بدیعی هنرجوی سال دوم رشته کامپیوتر هستم و در هنرستان حرفه ای ((عسگری))استان آذربایجان غربی در حال تحصیل ام و همواره سعی میکنم که این سایت رو به آخرین مطالب علمی دنیا آپدیت کنم و بیشتر مطالب در علوم سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر متمرکز بشه.ممنونم واسه حمایت های تمام عزیزان از جمله دبیران هنرستان، هم کلاسی ها و شما وبگردان محترم. Hey. Welcome to your website. Servant Sobhan badie second-year student in the School of Computer Science and am a professional ((Askari)) West Azarbaijan studying and I always try to update this website with the latest scientific world. and most of the content was focused on hardware and software. thank you for all the support for my loved ones, including school teachers, classmates and respected your browser.
ايميل : ss.badie@gmail.com


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 131045
تعداد مطالب : 378
تعداد نظرات : 2971
تعداد آنلاین : 1



  • تاريخ ارسال : جمعه 30 خرداد 1393, 12:41
  • دسته بندي : <-CategoryName->
  • نويسنده : سبحان بدیعی

حتما می دانید که رقابت های جام جهانی امسال از حساس ترین رقابت هایی است که پیش رو داریم و از آنجا که تیم ایران هم در این بازی ها سهمی دارد حساسیت ها توسط ایرانی ها بیش از پیش شده است! بسیاری از افراد در برخی اوقات و مکان ها ممکن است به تلویزیون دسترسی نداشته باشند و بخواهند دیدارهایی را دنبال کنند که در تلویزیون رسمی پخش نمی شود! به هر حال مهم این است که وب سایت ها اقدام به تدارک راه هایی هستند تا شما بتوانید این رویدادها را مشاهده کنید! ما در این جا 5 سایت معتبر را به شما معرفی می کنیم که می توانید از طریق آن به دیدارهای محبوبتان برسید و به طور رایگان، بازی ها را مشاهده کنید. با ما همراه باشید :

FIFA.com TV

fifa

در این وب سایت می توانید به راحتی تمام 64 بازی را مشاهده کنید. در واقع می توان گفت این سایت بهترین و درجه اول ترین سایتی است که می توانید، در آن رقابت ها را دنبال کنید. از سال 2007 که بخش صوتی و تصویری فیفا به این سایت اضافه شده است، این سایت تمام رقابت ها را پشتیبانی می کند و جام جهانی 2014 هم در ادامه همین پشتیبانی پخش خواهد شد. البته بیشتر این رویداد ها در کشورهای اروپایی قابل پخش است. از طرفی می توانید کلیپ های کوتاه از صحنه های دیدنی این رقابت ها را که به طور جداگانه در سایت قرار می دهند مشاهده کنید و لذت ببرید.

BBC And ITV

bbc

دوستانی که در انگلستان ساکن هستند می توانند رقابت ها را از طریق این شبکه مورد بررسی و بازبینی قرار دهند. این سیستم که از پلیر قدرتمند برخوردار است به شمت یک تماشای بی دغدغه را ارائه می دهد. فعالیت این شبکه هم از سال 2012 آغاز شده و هدف آن ها بیشتر پشتیبانی از رقابت های جهانی 2014 بوده است که به این هدف نایل شده اند.

ARD Das Erste and ZDF

zdf

همچون انگلستان آلمان هم تصمیم دارد رقابت های جام جهانی را پوشش بدهد البته نا گفته نماند که در آلمان رقابت ها بین این دو سرویس تقسیم شده که هر دو آنها با تقسیم اساسی بازی ها را نمایش می دهند. البته هنوز مشخص نیست که افتتاحیه جام جهانی امسال را کدام یک از این دو تا ارائه دهند اما به هر حال یک سیستم یکپارچه برای پوشش دهی جام جهانی بوجود آورده اند. یک مزیت استفاده از این سایت ها این است که در دوربین هایی که برای نمایش در سایت استفاده شده زوایا و دوربین های بیشتری تعبیه شده به طوری که می توان دقت بیشتری در دیدن با سایت تجربه کرد به طوری که در تلویزیون این امکان وجود ندارد.

NOS

nos

این سایت هم یک سرویس هلندی است که به طور رسمی به رقابت های جام جهانی می پردازد! با استفاده از این شبکه نه تنها می توانید 64 بازی را دنبال کنید بلکه می توانید به راحتی، به هر صورتی که شده است، تمام اخبار ها و رویدادها و نقد و بررسی های مربوط به رقابت ها را مشاهده کنید. این شبکه از کامل ترین سرویس هایی است که می توان برای مشاهده آنلاین رقابت ها و نتایج و بررسی ها در اختیار داشت

SRF Player

srf

این سرویس هم مربوط به سوئیس می باشد که به طور رسمی به ارائه رقابت های جام جهانی می پردازد. جالب است که اگر آی پی شما یکی از آی پی های سوئیس باشد می توانید از ایران این رقابت ها را از طریق این سایت دنبال کنید. این امکان را خود ایرانی ها به راحتی می توانند فراهم کنند. علاوه بر مشاهده 64 بازی می توانید رویدادهای دیگری که در مورد این بازی ها رواج دارد نظیر نقد و بررسی و … را همه از طریق همین پایگاه دنبال کنید!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مشاهده آنلاین جام جهانی, FIFA, com, مشاهده اینترنتی مسابقات جام جهانی, BBC And ITV, ARD Das Erste and ZDF, NOS, پیش به سوی علم, سبحان بدیعی,
تبليغات